Bezorging bij Zondeco is gratis op producten die korter zijn 2350mm. Voor producten die langer dan 2350mm rekenen wij een extra toeslag. Deze wordt automatisch berekend bij het afrekenen. Lees hier voor meer informatie.
We bieden standaard bezorging aan. Je product wordt verzonden met TNT, GLS, DHL, UPS of DPD. Dit wordt gekozen afhankelijk van de grootte van je bestelling.
Helaas kunnen we het bezorgadres niet wijzigen zodra de bestelling is verwerkt.
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met het trackingnummer.
Indien een bestelling beschadigd aankomt en dit niet gaat om een productiefout, vragen we je vriendelijk om binnen 7 dagen contact met ons op te nemen. Op deze manier kunnen we een claim indienen en je zo goed mogelijk helpen. Houd er rekening mee dat dit het beleid van het transportbedrijf is. Als je ons na deze periode benadert, wordt het lastig voor ons om nog stappen te ondernemen. We waarderen je begrip en staan klaar om je te assisteren binnen de gestelde termijn.
Op dit moment bieden we geen optie voor het kiezen van een specifieke bezorgdatum.
De bezorger hanteert 3 bezorgpogingen. Na de 3e poging laat de bezorger een bericht achter met instructies voor ophalen op een nabijgelegen ophaalpunt.
Ja, wij bezorgen ook op de waddeneilanden. Hier worden extra kosten voor gerekend. Vraag de klantenservice voor extra informatie.
Ja, na ontvangst van je trackingnummer kan je je bestelling in real-time volgen.
Ja, je ontvangt een melding zodra je bestelling succesvol is bezorgd.
Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice, zodat we het probleem kunnen onderzoeken.
Op dit moment bieden we geen specifieke tijdvakken voor bezorging aan.
Momenteel leveren we alleen binnen Nederland.
Heb je niet al je antwoorden gekregen waar je naar op zoek bent, neem dan contact op met onze klantenservice.