Verzenden en retouren


VERZENDEN

Producten worden rechtstreeks van de fabriek verzonden via DPD, GLS, UPS, DHL of Post. De meeste bestellingen hebben na productie 3-4 werkdagen nodig om aan te komen. Voor producten kleiner dan 2350mm rekenen wij geen verzendkosten. Voor jaloezieën met een breedte van meer dan 2350 mm wordt wel verzendkosten berekend - lees het gedeelte over grote jaloezieën.

Opmerking: De verzendkosten voor grote producten boven de 2350mm worden berekend bij het afrekenen en zijn niet bij de productprijs inbegrepen.

Opmerking: We verzenden niet naar postbusadressen.


RETOUREN

Houd er rekening mee dat alle bestelde jaloezieën worden gemaakt volgens jouw specifieke afmetingen en niet naar ons kunnen worden teruggestuurd om andere redenen dan garantiereparatie of vervanging. Als het product defect, beschadigd of groen aankomt, ook al heb je zwart besteld - dan zorgen wij daar voor en dat kost je niets. Als je een fout maakt bij het opmeten of je twijfelt over de kleur - dan worden er geen terugbetalingen of retouren geaccepteerd of toegekend. We kunnen een nieuw product maken tegen een gereduceerde prijs, maar het foutieve product moet worden teruggestuurd naar de fabrikant voordat een beslissing over reparatie, vervanging of korting kan worden genomen. Als het gaat om kleurselectie heb je de mogelijkheid om stalen te bestellen voordat je jaloezieën bestelt, dus tenzij je een compleet andere kleur ontvangt dan wat je hebt besteld, wordt er geen restitutie of retournering geaccepteerd of verleend. Binnen enkele ogenblikken na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging. Dit is je laatste kans om te controleren wat je hebt besteld en om er zeker van te zijn dat je afmetingen en kleurselectie correct zijn. Als je geen bevestiging ontvangt, neem dan onmiddellijk contact met ons op.


ANNULERINGEN
Bestellingen die op vrijdag na 13:00 worden geplaatst, worden pas de volgende maandag verwerkt, mits het geen feestdag is. Bovendien houden we alle bestellingen 6-24 uur vast om klanten de gelegenheid te geven erover na te denken nadat ze de orderbevestiging hebben ontvangen. Omdat je bestelling daarna meteen in productie wordt genomen, kunnen we daarna geen annuleringen meer accepteren.


KLACHTEN
Als een bestelling beschadigd aankomt en dit niet het gevolg is van gebrekkig vakmanschap of materiaal heb je 7 dagen de tijd om contact op te nemen met onze klantenservice zodat er een claim verwerkt kan worden. Dit is het beleid van het transportbedrijf. Als je contact met ons opneemt nadat de 7 dagen zijn verstreken, kunnen wij hier niets aan doen.